About Me

Wednesday, June 5, 2013

Chanel Inimitable mascara review

Hey Guys,

When I was looking for the Marc Jacobs oh so fresh sunshine perfume I got a little sample of the Chanel inimitable mascara. I tried it out and it's a great mascara! I absolutely love the wand, really easy to apply and not lumpy at all! I applied two coats, and my lashes looked pretty long! After I applied the mascara I went outside to sunbathe, it smudged a tiny bit so if you have really oily skin and mascaras tend to smudge on you I wouldn't recommend it. Nobody wants to look like a Panda after a night out! But overall I think every mascara smugdes a tiny bit, and it didn't bother me. You really needed to look close to see the smudge (I have pretty dry skin though).

Toen ik een kijkje naam in de Ici Paris Xl voor de Marc Jacobs Oh so fresh sunshine parfum kreeg ik een staaltje van de Chanel inimitable mascara van de duidelijk goedgezinde verkoopster. Ik heb de mascara eens uitgeprobeerd en hij is echt super! Het is een goed borsteltje, het kloddert niet en de mascara is erg makkelijk aan te brengen. Ik heb twee laagjes gelegd en mijn wimpers waren meteen een stuk langer, zwarter en volumineuzer. Erna ben ik wat in de zon gaan liggen en de mascara liep een ienieminie beetje uit. Als je dus een 'vettige' huid hebt zou ik deze mascara niet echt aanraden, niemand wilt er uit zien als een pandje na een nachtje stappen, niet waar? Maar in het algemeen vind ik het echt een goede mascara en dat het een super klein beetje uitliep stoorde mij persoonlijk niet.



Without mascara / Zonder mascara
First layer / Eerste laag
Second layer / Tweede laag

As you can see the mascara gives you a really natural and long eyelashes, I love the natural look for everyday use.

Zoals je kan zien geeft de mascara je naturelle, lange wimpers, daar hou ik erg van om elke dag te gebruiken.

Sadly the mascara is not cheap at all! For €29,50 I think you can get much cheaper mascaras that do the same job, or even better (think of the Maybelline ones). But if you want to buy yourself or somebody else a luxury gift this mascara is definitely great!

Jammergenoeg is deze mascara niet zo goedkoop. Hij kost €29,50, een lichte hartaanval kreeg ik toen deze prijs voor mijn ogen kwam te staan, na even lucht gehapt te hebben kan ik jullie zeggen dat er veel goedkopere mascara's zijn (denk maar aan de Maybelline mascara's) die evengoed of zelfs beter zijn! Maar als je jezelf of een vriendin eens een luxueus cadeautje wilt geven is deze mascara zeker doe moeite waard!

Thanks for reading <3

x Gill


No comments:

Post a Comment