About Me

Wednesday, January 30, 2013

Ro's argan

Hey Guys,

Today I wanted to talk to you about the body conditioner from Lush, Ro's argan. It's absolutely amazing! It's very creamy and moisturizing but I do recommend using this product in the night time, because it leaves a residue on your body. I personally don't mind because when you're a sleep it doesn't bother you at all. It has the time to settle into your skin and when you wake up you have a very moisturizing and amazingly soft body and it smells really great. This product has to be used in the shower or bath, you need to put it on, let it settle for a couple of seconds and than rinse it of. It's perfect for the winter time, when your body is really dry and needs some moisture. I do recommend not using this every single day, I think ones a week is more than enough. It is pretty expensive, around € 31,50

Hoi iedereen
Vandaag wil ik jullie iets vertellen over de body conditioner van Lush genaamd Ro's argan. Ik ben er helemaal weg van. Het is een dikke crème die je lichaam heel goed voedt. Maar ik raad jullie wel aan het 's avonds te gebruiken want het laat een kleine film achter op je lichaam. Persoonlijk vindt ik dit niet echt een minpunt, want 's nachts heb je daar geen last van. Wanneer je de volgende ochtend opstaat is je lichaam super zacht en goed gevoed. Er zijn geen droge plekken meer te bespeuren en nog een pluspuntje, het heeft een heerlijk geurtje. Deze body conditioner gebruik je in de douche of in bad, je smeert het over je hele lichaam of zoals ik doe, enkel over de benen daarna laat je het even inwerken en spoel je het af. Het is perfect om droge huid tegen te gaan, zeker nu in dit koude weer. Ik raad jullie aan dit niet elke dag te gebruiken, een keer per week is zeker genoeg. Jammergenoeg is het prijskaartje iets minder, je vindt het in de Lushwinkel voor €31,50 maar het is zeker de moeite waard!




Thanks for reading <3



No comments:

Post a Comment