About Me

Wednesday, October 16, 2013

Some Autumn/Winter Additions to my wardrobe

Hey Guys,

I know, I was on a spending ban but obviously I've failed since I'm doing a haul today. It all started with a gorgeous winter jacket from Bershka and then a scarve and then some gloves and .... you probably know what's coming. It's starting to get colder here so getting a new parka was a necessity (although I've already 4 winter jackets) oops, oh well as a girl you've never enough jackets. I want to let you know I've stopped doing my monthly hauls because sometimes the things I got in the beginning of the month already are sold out at the end. I want to give you all the chance to buy the things you like yourselves, that's why I'm doing hauls after I actually bought something instead of doing them every month.

Ik weet het, ik was op een spending ban maar ik heb duidelijk gefaald aangezien ik een haul doe voor jullie. Het begon allemaal met een prachtige parka van Bershka, en daarna een sjaal en daarna handschoenen en dan .... je snapt het waarschijnlijk wel. Het wordt kouder en kouder dus een nieuwe winterjas was echt noodzakelijk (al heb ik er eigenlijk 4 in m'n kast hangen) oeps, achja als meisje heb je nooit genoeg kleren, toch? Ik ben gestopt met mijn maandelijkse hauls omdat de dingen die ik in het begin van de maand koop soms al uitverkocht zijn op het einde, en ik wil jullie allemaal de kans geven de items te kopen die je mooi vindt.

Fur Vest: Bershka €29,95
Parka: Bershka €99,95
Scarf: H&M €9,95
Gloves: Action €0,85
Lipstick: Body Shop €12

This wasn't a huge haul since I'm saving for my Mulberry Bayswater satchel and that's freaking expensive, so I can't buy a lot of other things!

Deze haul was niet echt groot omdat ik aan het sparen ben voor een Mulberry Bayswater satchel en die handtas is echt duur! Dus ik mag niet veel andere dingen kopen.

 

1 comment: