About Me

Monday, May 20, 2013

18th Birthday Haul


Hey Guys,

My 18th Birthday was on the 27th of March, I'm finally eighteen now, officially an adult and the day was wonderful! My parents threw a party with all my family. The food was delicious and I had so much fun! Here is an overview of my presents (disclaimer: I'm not trying to brag!!)

Op 27 maart was het mijn achttiende verjaardag! Eindelijk ben ik nu officieel een volwassene, echt helemaal super! Voor mijn verjaardag hebben we een feestje gegeven voor familie. Het eten was super lekker en de dag was perfect! Hier zal ik wat cadeautjes tonen die ik gekregen heb. (ik wil hiermee totaal niet opscheppen mar jullie gewoon laten zien wat ik gekregen heb)

Here is an overview / hier is een overzicht

I got a pair of shoes from friends (H&M) and from my niece I got this too faced naked eye palette.

Ik heb prachtige schoenen (H&M) gekregen and 'too faced' nakend eye, oogschaduwpallet.

I got a Pandora bead from my sister, a bracelet and earrings from my aunt.

Links zie je een Pandora bedeltje met '18' er op dit heb ik gekregen van m'n zus, dan een armbandje en prachtige oorbellen die ik beide gekregen heb van m'n nonkel en tante.

This T-shirt is from the 'mango' I got it from a friend. Then I got some face whipes and a gift card for a perfume shop.

Dit T-shit komt van de Mango, dan heb ik ook nog reinigingsdoekjes gekregen en een bon van de Ici Paris Xl, een parfumwinkel.

I got this beautiful Liebeskind bag from my parents! I absolutely ADORE it, it's my first designer bag! And the necklace around the handles is from 'six'.

Deze gewoonweg superzalige tas heb ik gekregen van mijn ouders, het is de 'Lille' tas van Liebeskind. Het is mijn eerste 'designer' item en ik ben er helemaal weg van! Het kettinkje er rond heb ik gekregen van een vriendin, je kan deze nog vinden in de 'six'

I got a few nail polishes this year, I got essence red, and essie: maddison avenue, where is my chauffeur, bahama mama and I also got watermelon but I couldn't find it. I got a Zara gift card, a pink loofa from body shop and a beautiful green multicolored scarf (used as background)

Natuurlijk heb ik nog een paar nagellakjes gekregen, een rode van essence, en dan Essie: maddison avenue, wherry's my chauffeur?, en bahama mama. Ik heb ook nog Watermelon van Essie gekregen maar deze kon ik niet vinden (een beetje slordig misschien?). Dan heb ik ook nog een Zara bon gekregen en een roze body shop sponsje en last but not least een prachtige groene sjaal met witte bollen.

Thanks you so much for reading / Bedankt mijn lieve lezers

x Gill

No comments:

Post a Comment