About Me

Thursday, June 20, 2013

Vacation/Summer Plans !!

Hey guys,

Since my Summer started TODAY (amazing right?!!) I would love to tell you what I'm going to do! I'm really looking forward to the summer and all my cool plans that I've made because the exams were really hard. I'm actually officially graduating on the 25th of june, I'm so excited it's beyond words! Of course I don't try to brag, I just thought it might be fun to let you know what I'm up too all summer.

Oké, de zomer is eindelijk begonnen, vakantie, geen examens meer om te stressen, geen sneeuw (hopelijk!), eindelijk dat zonnetje die in de ochtend door je gordijnen komt piepen. Inderdaad, mijn vakantie is begonnen en ik zou mijn plannen super graag met jullie delen, natuurlijk wil een in geen enkele manier opscheppen! Het lijkt me gewoon leuk mijn zomer met 'the internet' te delen.

1. First I'm going to Rotterdam, to visit Primark!! Since we don't have a Primark near where we live we're going to Rotterdam.

1. Eerst ga ik naar Rotterdam! Om Primark eens een bezoekje te brengen en daar mijn bankrekening op te spenderen.

2. In the beginning of July I'll go to London! I'm really excited, I've been their five times already but I still love the city so incredibly much. I'm sure I'll shop a lot, so you can expect a London haul!

2. In het begin van Juli ga ik voor 3 dagen naar Londen, ik kijk er zo hard naar uit! Ik ben er al vijf keer geweest maar toch blijf ik superveel van de stand houden. Ik ben er ook zeker van dat ik mij daar kapot zal shoppen, dus verwacht zeker maar een haul!
3. In the middel of July I'll go to Italy for two weeks! I absolutely love Italy, I love the food, the people, the weather. Everything is just so great there!

3. Midden Juli ga ik naar Italië voor twee weekjes! Italië is zo'n fantastisch land, het eten, de mensen, het weer, de overheerlijke ijsjes. Oh god ik kijk er zo hard naar uit!

4. Last but certainly not least is France, I'm going to 'le touquet' with some of my friends for one of my friend's birthday! We're going to have so much fun, and of course enjoy the lovely weather (hopefully).

4. Laatste trip die ik zal maken is naar Frankrijk met een paar goeie vriendinnen, we gaan naar het stadje 'le touquet', hopelijk zullen we ons daar super amuseren!

So these are all my summer plans, do you have any?

Dit zijn mijn plannen voor deze zomer, heb jij leuke plannen?

Thanks for reading <3

x Gill


No comments:

Post a Comment