About Me

Friday, August 30, 2013

Favorites Friday #3 my favorite photo editing site

Hey Guys,

This Favorites Friday I'll talk about my fav photo editing site! I love changing pictures or adding quotes to them and with PicMonkey you can do all of this and more! This site is free, but you can pay for a monthly subscription, than you get more options. You can do so much on this site, I use it to make collages for my blog and I've even created my blogtitel on this site! You also have the option to add makeup to your face, whiten your teeth, make your eyes pop etc.  Let me show you some of my own creations. How exciting isn't it, haha.

Deze Favoriete Vrijdag zal over mijn favoriete foto bewerk site gaan. Ik hou ervan fotos te bewerken en spreuken toe te voegen, en met PicMonkey gaat dit allemaal. De site is volledig gratis, je kan wel maandelijks een bedrag betalen zodat je meer opties krijgt. Je kan er zoveel op doen, ik gebruik deze site om collages te maken voor m'n blog en zelfs mijn blogtitel heb ik met deze site gecreƫerd! Je hebt ook de optie make-up toe te voegen, je tanden witter te maken, je ogen te laten schitteren .. enz Hier wat voorbeelden van mijn creaties.


 These were some of my creations, hope I've inspired you to make some beautiful pictures or collages. Definitely take a look, this site is amazing! PS: I've also created my say goodbye picture on this site

Dit waren een paar van mijn 'creaties', neem zeker eens een kijkje als je ook graag foto's bewerkt! PS:Ook mijn afscheid foto (x gill) is op deze site gemaakt


No comments:

Post a Comment